Over Series II

De laatste aflevering van Game of Thrones wordt vanavond uitgezonden. Vrijdag kwam een nieuw seizoen van Orange Is The New Black online en vond ik twee nieuwe shows. Kortom, 
overseries2
Laten we beginnen met Sense8. Acht compleet vreemde jongeren dromen één en dezelfde droom. Daarna ontdekken ze dat ze in elkaar’s leven kunnen kijken, hun gevoelens konden ondervinden en elkaar zelfs ontmoeten. In feite delen deze Sensates alle acht elkaars brein. Een interessante serie en net als Orange Is The New Black, Daredevil en House of Cards uit de stal van Netflix. Hopelijk ziet Netflix een tweede seizoen zitten.

Het is weer de tijd van het jaar voor een nieuw seizoen van Orange Is The New Black. Een seizoen vol nieuwe ontwikkelingen in Litchfield Penitentiary. Het is gek, na drie seizoenen heb ik nog steeds extreem weinig met het hoofdpersonage, Piper. De andere gevangenen en met name hun backstories, zijn nog steeds de ruggengraat van de show. Ook dit seizoen zijn die weer veelvuldig aanwezig. Ook dit seizoen blijven we weer met een aantal vragen zitten, maar hoe het verder gaat zien we volgende zomer pas.

Als derde maakte ik vandaag kennis met iZombie, waarvan ik nu zes afleveringen gezien heb. Ik had al het één en ander gehoord van iZombie en ik was al bekend met The Walking Dead, dus ik had zoiets van ‘Een nieuwe zombie-show? Dat kan nooit wat zijn’. Boy, was I wrong. iZombie is HEEL anders dan TWD, maar op zijn manier net zo awesome. De personages zijn interessant, de serie is een mix van politieserie/horror/komedie. En alles zit gewoon goed in elkaar.

Dan als laatste wordt vandaag de laatste aflevering van het vijfde seizoen van Game of Thrones uitgezonden. Een finale waar ik enorm benieuwd naar ben, want het hele seizoen wordt enorm naar iets toegewerkt, met enorme bad-ass momenten, dus deze finale heeft hoge verwachtingen!

Tot zo ver alle series en afleveringen (in het geval van ‘Thrones’) waar ik momenteel naar (uit)kijk.
Binnenkort zal er een uitgebreide recensie van iZombie online komen, dus stay tuned!

10 Reacties op “Over Series II

  1. Heb laatst een heel klein stukje Game of Thrones gezien, nou, joepie… Lekker elkaar op gruwelijke wijze vermoorden allemaal. Mag ik iedereen die die serie volgt pervers vinden?

    • Met die logica zijn lezers van detectives en thrillers ook pervers. Of mensen die naar het nieuws kijken. Of de bijbel lezen. Daar worden mensen ook op gruwelijke wijze vermoord.

  2. Ik ben blij dat je over Sense8 wat schrijft. Ik zat erg te twijfelen of het niet wat over de top zou zijn of niets voor mij, maar ik ga denk ik aan de serie beginnen nu haha 🙂

  3. Haha, ik heb ook met minste met Piper, de andere personages zijn veel leuker. Vond het eind van het seizoen echt prachtig! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat.
    Sense 8 ga ik ook eens kijken!

Geef een reactie

