TAG | EvAward

Blogawards: soms overkomt het je dat je er voor gestrikt wordt. En een tijd terug heb ik daar ook wel eens aan meegewerkt. De LiebsterAward, bijvoorbeeld. Maar na een paar keer steeds hetzelfde concept heb je dat ook wel gezien. En toen werd ik vrijdag getagd door Dinastie voor de EvAward. En uiteindelijk, na een verwoed heen en weer getwitter, gaf ik me toch gewonnen. Bij dezen dus: De EvAward.

indiewirecom

Bron: IndieWire.com

De EvAward-tag bestaat uit een serie vragen, bestaande uit bloggersvragen, lifestyle, food en minipaarden. Nu heb ik van driekwart van deze onderwerpen totaal geen verstand en of geen interesse in, dus dit wordt leuk. Of niet. Hell, we gaan het gewoon proberen…!

1. MINIPAARDEN OF LUIPAARDEN?
Geen van beiden. Ik kies beren. Grizzlyberen, bruine beren, ijsberen. Minipaarden zeggen me niets en luipaarden zijn eigenlijk gewoon katten die een klein beetje sneller kunnen lopen. Beren dus.

2. IJSJES OF TAART
IJsjes. Waterijs in het bijzonder. Gewoon limonade in de vriezer en een stokje erbij. Makkelijk en enorm lekker op warme dagen!

3. SERIES OF FILMS?
Allebei. Er zijn de laatste tijd zo veel geweldige films uitgekomen, zoals Birdman, The Imitation Game etc., maar er zijn ook zoveel geniale series, zoals House of Cards, Arrow, The Flash, Agent Carter… noem maar op! Als ik écht zou moeten kiezen zou ik voor series gaan, omdat je dan langer bij personages bent, langer in het verhaal bent.

4. WELKE FILM MÓET IEDEREEN GEZIEN HEBBEN? EN WELKE JUIST ECHT NIET?
BIRDMAN! Ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Birdman is dé beste film van 2014. Ga ‘m zien!
Welke film juist niet… Hm. Het vervolg op Dumb & Dumber, getiteld ‘Dumb & Dumber To’. Waar de eerste film uit 1994 geweldig is, is het tweede deel vrij tenenkrommend.

5. WAT IS JE FAVORIETE TAART?
Appelkruimel. Of aardbeientaart.

6. WELKE STAD ZOU JE GRAAG EENS WILLEN BEZOEKEN?
Los Angeles, Sydney, Wenen, St. Petersburg… en vast nog wel meer!

7. OP WELKE BLOGPOST BEN JE HET MEEST TROTS?
Hm… moeilijke vraag. Ik vind een aantal van mijn ‘Fictie’-stukjes erg goed gelukt. Uiteindelijk wordt het denk ik een gelijkspel tussen deze drie blogposts:
Tegen De Waanzin
Fictie | Half Remembered Dream
– BLENDLE.NL – “DE ITUNES VAN DE JOURNALISTIEK”

8. WELKE DRIE BLOGGERS EN HUN BLOG WIL JE EXTRA IN HET ZONNETJE ZETTEN?
Deze, deze en deze! Omdat ze wat mij betreft veel meer lezers zouden mogen krijgen.

9. VERTEL EENS IETS WAT MENSEN DOOR HET LEZEN VAN JE BLOG WAARSCHIJNLIJK ÉCHT NIET VAN JE WETEN…
Ik kan met mijn tong het puntje van mijn neus aanraken.
pmcll
10. TAG/NOMINEER VIJF BLOGGERS AAN WIE JE DEZE TAG DOORGEEFT.
Ik nomineer Shay Carl, Charles Trippy, Philip DeFranco, Jack Douglas en Kassem G.

Dus.
Doe er mee wat je wil!

3 Reacties op “TAG | EvAward

  1. Ooooh zo tof dat jij je neus aan kan raken met je tong. Iemand zei vroeger eens tegen mij dat je dat kunt oefenen. Dat is helemaal niet zo volgens mij, want ik kan het nog steeds niet.

Geef een reactie

