In Het Nieuwe Jaar

January 1st, 2014. We zijn er nog. Het nieuwe jaar is begonnen en nu kunnen we weer 365 dagen wachten op 2015. Wat zullen we ‘ns in de tussentijd gaan doen?
IMG_0252
Ik heb geen flauw idee. Voorlopig zit ik vast in Limburg. Gevangen. Nog net niet ergens aan vastgeketend. Maar onder de noemer ‘revalidatie’ verblijf ik waarschijnlijk een groot deel van het jaar bij mijn ouders. Dit betekent dat ik mijn kamertje in Tilburg zal moeten opzeggen. Totdat ik een kamer in Utrecht of Nijmegen heb gevonden. Waarschijnlijk Utrecht. Maar Nijmegen kan ook altijd nog.

Wat kan er nog meer in 2014 op het programma komen te staan? Ik heb nog geen flauw idee. Zoals elk jaar weiger ik mijn tijd te verdoen aan Goede Voornemens.

Uiteindelijk hoop ik dat 2014 beter wordt dan wat 2013 werd. In ieder geval zal er hier zeker nog nieuwe zooi te lezen zijn! Onder andere verschijnt later deze week een blik op de eerste aflevering van het nieuwe seizoen van BBC’s Sherlock, waar er allerlei dingen onthuld zullen worden! Ik ben eens benieuwd!

Rest mij nog jullie een mooi 2014 te wensen en dat we elkaar hier nog vaak mogen treffen!

3 Reacties op “In Het Nieuwe Jaar

Geef een reactie

