Everything Has To End Sometimes…

Tweeduizenddertien loopt langzaam aan ten einde, kerst is net afgelopen en overal worden plannen gemaakt voor oud en nieuw.
2014
Zo tegen ‘t einde is het altijd een mooi moment om je successen en verliezen te tellen van het afgelopen jaar.
Natuurlijk is daarin mijn keuze om te stoppen met Journalistiek één van de dingen die zowel als winst en verlies gezien kan worden. Voor mij is het een winst. Het was een enorm leuke tijd met awesome mensen, maar niet iets waarin ik een beroep zag.

Een succes is dan weer mijn blog. Niet omdat die uitzonderlijk veel bezocht werd of zoiets mijlpalerigs. Het idee dat mijn stukjes überhaupt gelezen worden en dat ik door het schrijven toch enigszins grip op een wereld kon houden waarvan ik steeds minder begreep –begrijp.

Een verlies vond dit jaar ook plaats in m’n hoofd. Daar was het lange tijd niet heel leuk, resulterende in soms niet uit bed kunnen komen et cetera. Maar het einde van 2013 heeft ook een (grote) verandering met zich meegebracht. Ik ga, na bijna 4 jaar, weg uit Tilburg. Ga weer een tijd bij mijn ouders wonen, tot ik in september weer aan een nieuwe studie begin.

Wat 2014 gaat brengen zou ik nog niet kunnen zeggen. Traditiegetrouw heb ik een schijthekel aan zogenaamd schijnheilige ‘goede voornemens’, Eén ding kan ik wel zeggen: blogs blijven zeker komen!

4 Reacties op “Everything Has To End Sometimes…

  1. Mooie waarheid aan het begin. En van goede voornemens houd ik ook niet, als ik vind dat ik iets moet veranderen doe ik het meteen en niet op 1 januari.

    Fijne jaarwisseling!

Geef een reactie

