Liebster Returns

Afgelopen week werd ik er op geattendeerd door Vijftig Tinten Iris dat ze me genomineerd had voor de Liebster Award.
Liebster-Award
Hoewel ik, in de afgelopen drie jaar dat ik dit blog heb (JA, DRIE JAAR ALWEER, DAAR KWAM IK GISTEREN ACHTER!), niet geheel onbekend ben met Liebster, is het toch altijd weer leuk dat je schrijfsels worden gewaardeerd!

Zoals gebruikelijk heeft Iris ook weer wat vragen bedacht, die ik hier zal beantwoorden!

1. Waarom ben je begonnen met bloggen en hoe lang blog je al?
Ik ben begonnen met bloggen op de middelbare school, eerst via ‘Punt.nl’, daarna bij web-log.nl en sinds drie jaar nu bij WordPress!

2. Heb je altijd inspiratie om te bloggen?
Haha nee, bij lange na niet. Maar dat los ik op door ‘gewoon’ maar te beginnen met ‘in het wilde weg lullen’. Soms komt er dan iets uit, soms ook niet.

3. Wat is de leukste baan die je ooit hebt gehad?
Dat was een (onbetaald) bijbaantje in mijn toenmalige stamkroeg, waar ik tafels schoonmaakte, bestellingen opnam, maar ook achter de bar te vinden was.

4. Als je mocht kiezen om de rest van je leven een bepaalde leeftijd te hebben, hoe oud zou je dan willen zijn en waarom?
Moeilijk, want hoe lang is de rest van je leven dan? Een jaar of 3,4 zou wel enorm relax zijn. Geen zorgen, geen eeuwig gezeur, geen besef van wat er in de rest van de wereld gebeurt…!

5. Wie is je grootste voorbeeld?
Shay Carl, een Amerikaanse youtuber die zijn gezin al vier jaar elke dag vastlegt in vlogs.

6. Wat is je favoriete uitspraak?
’Ik vind het nogal wat’

7. Als je de mogelijkheid had om een dag opnieuw te
beleven, welke dag zou dat dan zijn en waarom?
Een dag… 27 oktober 2010!!

8. Wat wil je nog doen/meemaken in je leven?
Ik zou ooit nog wel iets willen schrijven en, mocht dat dan verfilmd worden, die hele productie & casting en dergelijke meemaken.

9. Wat is de laatste film die je in de bioscoop gezien hebt?
Ik dacht ‘The Dark Knight Rises’, maar ik ben al zo lang niet meer naar de bioscoop geweest!

10. Wat is je favoriete gerecht?
Preischotel

11. Als je nu op het vliegtuig kon stappen, waar zou je dan heengaan en waarom daarheen?
Londen! Geweldig mooie stad!large

4 Reacties op “Liebster Returns

  1. Haha leuk 🙂 ik vind dit echt een geniaal antwoord van je:

    2. Heb je altijd inspiratie om te bloggen?
    Haha nee, bij lange na niet. Maar dat los ik op door ‘gewoon’ maar te beginnen met ‘in het wilde weg lullen’. Soms komt er dan iets uit, soms ook niet.

Geef een reactie

