Legendarische Series Die Je Moet Zien!

TV-series zijn er in alle soorten en maten. Van drama tot comedy tot science-fiction.
Natuurlijk vindt iedereen andere series leuk en zijn smaken verschillend en meer van die clichés. Maar toch komen hier een paar series die volgens mij echt de moeite waard zijn om te bekijken!

tumblr_me5vldutcU1qfe06vo1_r2_500_large
Aan één serie zal ik niet enorm veel aandacht schenken, hoe goed ik hem ook vind en dat is House, M.D., om de simpele redenen dat ik het daar al vaker over gehad heb – en omdat de serie is afgelopen. Is trouwens geen reden om hem daarom links te laten liggen!

Ik sta altijd een beetje afwachtend tegenover comedy-series. Er zijn hele goede, maar er zijn zeker ook enkele waarvan ik denk… Waarom is dit grappig?
Maar bij How I Met Your Mother had ik meteen al het gevoel van ‘Yes!’ En zeker na bijna acht seizoenen is het net of je alle personages kent en het je vrienden zijn. En geef toe – met Barney Stinson in de buurt is het nooit saai!
How-I-Met-Your-Mother-how-i-met-your-mother-29951905-1024-768_large
En ook The Big Bang Theory kijk ik elke week weer met plezier. De altijd aanwezige genialiteit van Sheldon Cooper en hoe die de dynamiek van de groep en Penny beïnvloedt is altijd weer een recept voor hilariteit. Daarnaast is het een show waarin nerds centraal staan en dat leidt weer tot enorm geniale opmerkingen over Star Trek, Star Wars en comic books!
319720_528390483857960_558260723_n_large
De nieuwste series die ik momenteel volg zijn Fringe en The Walking Dead. Fringe, met John Noble (Denethor in Return of the King) in een hoofdrol, is een serie over het bovennatuurlijke en alternatieve universums en dergelijke. Enorm spannend en verslavend. The Walking Dead had ik ondertussen te veel over gehoord om te laten liggen. Wat een geweldige serie. De zombies zien er goed uit en naast dat het veel slachtwerk is, is er ook nog voldoende ruimte voor personages om zich te ontwikkelen.
375618_4086120786381_1726977360_n_large
Natuurlijk kan ik Sherlock niet onbenoemd laten, maar ook daar heb ik al eerder een stukje over geschreven. Als laatste moet ik het dan nog even hebben over Game of Thrones, die geniale serie over de Starks, Lannisters, Targaryens en alle andere families die tegen elkaar met list, bedrog, politiek, wapens, draken en magie te lijf gaan. Een geweldige serie, gebaseerd op even spanende boeken! Want in the Game of Thrones you win or you die!
wallpaper-daenerys-dragon-1600_large

“Game of Thrones is like Lord of the Rings with boobs.”

5 Reacties op “Legendarische Series Die Je Moet Zien!

  1. Game of Thrones heb ik gekeken maar vond ‘m niet zo spannend. Blijkt dat hij pas duidelijker wordt in aflevering 4 en dat duurt me te lang :’)
    House is inderdaad overduidelijk en de rest moet ik maar eens bekijken, ben al bijna door mijn series heen dus op zoek naar wat nieuws.

Geef een reactie

