Het Laatste Woord

Morgen, 21 december, schijnt de wereld te vergaan. Zelf geloof ik er weinig van, maar het blijft hoe dan ook spannend om te zien of men het eindelijk eens bij het juiste eind heeft.
tumblr_mf4zsrVDSQ1rihm10o1_500_large

Het aftellen kan beginnen. Morgenmiddag om 12:12, Nederlandse tijd mogen we massaal aanschouwen hoe het geschiedenisboek der huidge mensheid met een klap wordt dichtgeslagen. Of misschien gaat het wel heel humaan. We zullen het gaan zien.
Ondertussen zou dit dus wel de allerlaatste blogpost kunnen zijn.

Dus wil ik graag het laatste woord hebben. Dat heb ik sowieso graag, maar met deze blogpost kan men later niet zeggen dat ik niet tot het laatst bezig was met schrijven!
Dat heb ik in ieder geval wel voor elkaar gekregen, dit blog opbouwen. Mocht er ooit een nieuwe beschaving dit blog tegenkomen in de bowels van het internet, hoef ik nergens spijt van te hebben.

Het zou wel jammer zijn, overigens, als de wereld zou vergaan. Ik ben nog nooit naar Australië geweest, dat wilde ik ooit nog eens doen. Of Indonesië. Of verder de Verenigde Staten in.
Of een paar van mijn helden ontmoeten als Charles & Alli Trippy of ShayCarl. Of iets schrijven
dat ook echt gepubliceerd wordt.

Omdat berichten over de Maya-voorspelling uiteenlopen in ‘wel’ en ‘niet’ is het vooralsnog niet te voorspellen of we er allen morgen deze tijd nog zijn.
Daarom een (voorlopig) afscheid en om de muziek voor zich te laten spreken, een nummer dat de lading prima dekt:

6 Reacties op “Het Laatste Woord

Geef een reactie

