De Mooiste Vrouw

Net las ik op twitter dat People Magazine Beyoncé als de mooiste vrouw ter wereld (van 2012) had gekozen.
Dat is mooi. Op zich. Maar ik ben het daar niet mee eens. Ik kan wel mooiere vrouwen opnoemen die die titel meer verdienen. Vandaar een top 5 lijstje van mooi(st)e vrouwen! Niet in specifieke volgorde.

5. Hayden Pannetiere
Bekend als cheerleader Claire Bennet in de serie Heroes.
Hayden Pannetiere
4. Ellen Page
Bekend als Kitty Pryde uit X-Men, Juno en Inception.
Ellen Page
3. Mila Kunis
Bekend als Jackie uit That 70’s Show, The Book of Eli en Friends With Benefits
Mila Kunis
2. Clémence Poésy
Bekend bij het grote publiek als Fleur Delacour in Harry Potter en van de film In Bruges (met Ralph Fiennes, Colin Farrell en Brendan Gleeson)
clemencepoesy
1. Emma Stone
Bekend van films als Easy A, The Help en dit jaar te zien als Gwen Stacy in ‘The Amazing Spiderman’
Emma Stone

10 Reacties op “De Mooiste Vrouw

  1. ik zou Emma Stone en Mila Kunis inderdaad ook zeker in die top 5 plaatsen. Vooral Emma Stone. En Zooey Dechanel mag er van mij ook bij. En Natalie Portman! En verder… eh… nouja, ik hou het op 4.

  2. Hmm… Nee, dat is niet echt mijn top 5, maar ik zou zo snel ook niet kunnen bedenken wie dan wel in mijn top 5 zouden staan. Mila Kunis vind ik trouwens wel erg mooi.

  3. Ik ben het eens over Ellen Page (daarnaast speelt ze ook gewoon heel goede rollen en in heel toffe films). Maar ik sta natuurlijk op nummer 1! Grapje 😛

  4. Het is zo moeilijk om zo’n lijst te maken maar ik vind Beyoncé ook niet de mooiste ofzo.. Dit lijstje is ook meer mijn smaak ;p

  5. Emma Stone is een erg mooie vrouw!
    Maar Beyoncé vind ik ook echt prachtig. Het is geen standaard maatje 34 sterretje. En dat vind ik zo goed. Ze heeft gewoon lekkere heupen en benen. Knap gezicht alles… =]

Geef een reactie

