In Het Wilde Weg

Het is elke keer weer een uitdaging om ergens over te schrijven. Als het geen uitdaging zou zijn, zou er niet veel aan zijn.
Zo ook nu. Tijdens dit schrijven heeft dit stuk nog geen titel, omdat ik werkelijk geen flauw idee heb waar ik het over wil hebben.
Daarom gaat dit waarschijnlijk één van die blogs zijn waarin ik gewoon in het wilde weg voor me uit ga lullen.

Maar goed, allereerst: hallo!
En welkom (terug)! Bent U weer blij dat U dit blog bent gaan lezen? Of heeft u al zoiets van… ‘Nog héél ff kijken of het nog ergens heen gaat…’ Ik zal u, alvast geruststellen: Dit gaat HELEMAAL nergens heen.
Dus, mocht U de neiging hebben om af te sluiten wil ik nog meegeven dat ik nu al blij ben dat ik uw kostbare tijd heb verpest.
Leest u verder? Dan neem ik u mee langs de paden der nutteloosheid en waanzin.

Allereerst ga ik het hebben over buitenlanders. Ik ga te keer als een malle en ben hard, grof en onredelijk. En om te laten zien dat ik niet zo maar uit mijn nek lul, zal ik afsluiten met een gevoelige noot.

Daarna gaat het openbaar vervoer eraan. NS-personeel wordt door hun eigen trein overreden, de OV-chipkaart gaat helemaal kapot en u zult achteraf het gevoel krijgen van: ‘gaat dit niet wat te ver?’.

Ook wil ik dan nog even Limburgers door het slijk halen, maar kom dan tot de conclusie dat ze dat zelf al redelijk doen. Dus die alinea houden we kort.

Dan is het geloof aan de beurt. Keiharde tirades tegen het Christendom, de Islam en allerlei andere verzinsels zult u in deze alinea vinden. U zult beledigd worden, maar u zult hopelijk ook inzien dat uw geloof waardeloos is.

Als laatste ga ik vreselijk tekeer tegen alles dat Nederland is, en dan vooral het huidige kabinet. Politici worden zonder gêne aan de schandpaal genageld, uitgekotst en weggespoeld. Harde woorden zullen vallen, zonder genade voor wie dan ook. Zowel links als rechts zal er vreselijk hard van langs krijgen. Wel zult U merken dat rechts het zwaarder krijgt dan links. Ook wordt de commerciële omroep erbij gehaald, sbs6 wordt van de aardbodem weggevaagd, alsmede de kijkers.

Tenslotte sluit ik af met een grapje. Humor is in elke tijd immers het beste medicijn.

Een Reactie op “In Het Wilde Weg

Geef een reactie

