Baaldag en andere dingen.

Hallo!

Donderdagavond, tijd voor een schrijfsel.
Sinds gisteravond is officieel mijn baaldag begonnen. Ben daarom ook blij dat deze dag alweer bijna afgelopen is!
Om even bij het begin te beginnen: het begon allemaal dinsdagavond toen er op mysterieuze wijze een witte drab ontstond, waardoor het landschap bijkans onbegaanbaar werd.
Dit brengt ons bij de oorzaak van de so-called baaldag.
Naar aanleiding van het nieuwe project kreeg elke groep een stad toegewezen. Onze stad was Apeldoorn.
Al met al nog niets aan de hand, zou je zeggen.
Maar omdat het gisteren en vandaag wéér zou gaan sneeuwen was een trip naar Apeldoorn voor mij helaas niet te doen.
Door de sneeuw zie ik nog minder diepte dan gebruikelijk, en omdat ik nog geen taststok had, moest ik helaas afzeggen…
Dus, vandaar een baaldag.

Gelukkig heb ik vandaag wél een afspraak kunnen maken voor stokloop-lessen. Is het toch nog een béétje een zinvolle dag geweest! Over zinvolle dingen gesproken, ik moet ook nog even gaan kijken wat ik kan gaan eten vanavond!
En morgen ga ik voor het weekend weer eens terug naar het zuiden, als de trein mij dat toelaat vanwege huidige barre tijden!

Ciao!

2 Reacties op “Baaldag en andere dingen.

  1. Geweldig die sneeuw -.- Mijn ervaring tot nu toe: 5 Keer bijna gevallen, 2 keer onderuit gegaan, 1 keer gedrifft met een stadbus.. hele aparte ervaring slippen met een stadbus… en te veel mensen ZIEN vallen -.-

    Succes verder.. en shit van apeldoorn!

Geef een reactie

