Even helemaal niets!

GOE-demiddag!

Het is alweer zaterdag -en dus tijd voor een nieuw stukje!
Vandaag heerlijk helemaal niets gedaan. Morgen dus de hele dag huiswerk maken!
Zonder dat uitroepteken dan, want zo leuk is ’t nou ook weer niet!
Vandaag dus niet al te veel gedaan. Uitgeslapen, beetje muziek geluisterd, een ontzettend vaag videogesprek gehad
met David, een vriend uit Amsterdam, afleveringen van House, M.D. gekeken en nu ben ik aan het koken!
Zo dus lekker boerenkool met worst eten.

Daarnaast ben ik ontzettend druk met Journalistiek en dergelijke. Veel huiswerk maken en me verbazen om m’n rooster dat elke week vreemder is!
Nu heb ik bijvoorbeeld op dinsdag de eerste vijf uur vrij -en dan om 13:15 tot 15:13 ofzo weer drie uur Journalistiek Coach. De dag erna ben ik echter voor twaalf uur ’s middags alweer thuis! Mja, het heeft ook wel z’n voordelen!
Neem bijvoorbeeld afgelopen donderdag. Ik was de hele dag vrij en heb in Breda afgesproken om wat te drinken. Zeker relax!
Beetje door de stad gelopen, biertje gedronken -helemaal top.

Verder ben ik bezig in het boek Tirza, van Arnon Grunberg. Nu de film binnenkort te zien is, wilde ik wel even weten waar ’t dan helemaal over gaat!
En daarnaast, een film met Sylvia Hoeks kan geen slechte film zijn. Al moet ik hier voorzichtig zijn met wat ik zeg. De Storm, naar het boek 1953 van Rik Launspach, vond ik niet zo’n heel erg goeie verfilming, al lag dit niet aan Hoeks. Maar als je daar de serie Vuurzee tegenover zet (briljante serie trouwens) zie je toch wel dat ze echt talent heeft. Dus ben ik erg benieuwd naar de verfilming van Tirza!
Maar goed, over het boek… wat een raar boek. Je moet er echt wel even inkomen. Ook is het even wennen aan het feit dat wanneer de moeder van Tirza verschijnt, zij alleen wordt aangeduid als de echtgenote. Maar goed, ik ben nog maar net begonnen, dus veel kan ik er nog niet over zeggen!
Misschien dat ik, wanneer ik de film heb gezien, een nieuw blog schrijf, met een boek/film vergelijking.


Wie weet?

Hoe dit verder gaat ziet U in een volgende aflevering! Na de reclame ziet u wat er na de reclame gaat gebeuren in een programma dat na de reclame begint!

Tot ziens!

Een Reactie op “Even helemaal niets!

Geef een reactie

